V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.
Kam dál?
- Pracovníci knihovny našli nechutný nález: Z tohoto se vám zvedne žaludek !
- Velké neštěstí na dálnici : Řidič (24) a žena (20) mrtví, dítě (2) je těžce zraněné
- Mladá žena holdovala bublinkovému čaji, z ledvin jí vyoperovali přes 300 kamenů
- Našel koláč, který je starý 100 let! Neuvěříte, co bylo uvnitř!