V okamžiku rezervace opět přednastavené systémy začnou klimatizovat Vámi aktivovaných pokoj a mohou rozsvítit lampičky a podobně reagovat pro Vaše pohodlí.
Počítačové systémy s Vámi komunikují, kontrolují správnost údajů, systém tedy neubytuje Sněhurka a sedm trpaslíků.
Někomu komunikace s programem vyhovuje a dává přednost soukromí a komfortu služby 24/7 a možnosti komunikace se systémem i v nočních hodinách. Počítač totiž nespí a tak nenarazíte na nevrlou reakci ve tři ráno. Hotel nemá ani poschovávané recepční po kancelářích, přesto ale vždy je možnost zavolat provoznímu, v případě problému, tyto hovory jsou výjimečné, neboť počítače dělají méně chyb než člověk.
Samozřejmě hotel musí využívat lidskou sílu, pokojské, údržba nebo doplnění kávy čaje a lednic na pokojích, dělají naši zaměstnanci.